Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Προϊόντα που όλοι (εκτός από μένα) λάτρεψαν ! vol. 1~



Και ναι η επιστροφή του ασώτου μόλις έγινε! Ελπίζω να είστε καλά! Εγώ πάντως σήμερα δηλώνω άρρωστη και γκρινιάρα και ήρθα με αυτό το post για να σας το αποδείξω.. Προϊόντα λοιπόν που ακούγοντας τα καλύτερα  περίμενα και εγώ να ενθουσιαστώ.. αλλά τελικά αυτό δεν συνέβη.( Θέλω να τονίσω πως εννοείται ότι δεν λέω ότι τα προϊόντα είναι χάλια.. απλά κατά πάσα πιθανότητα σε μένα δεν ταίριαξαν.)






Ξεκινώ λοιπόν με αυτή την μάσκα της Αpivita με θαλάσσια λεβάντα. Γενικά είχα ακούσει ότι είναι φοβερή ότι κάνει θαύματα δεν ξέρω και εγώ τι.. αλλά σε μένα έχοντας την χρησιμοποιήσει πάνω από 4 φορές, πραγματικά δεν έκανε τίποτα. Υπόσχεται ενυδάτωση πράγμα που σε μένα δεν το έκανε. Μπορεί να μην προκάλεσε κάτι κακό στο δέρμα μου αλλά όπως και να 'χει δεν έκανε και τίποτα καλό. Ήταν σαν να μην την έβαλα ποτέ.



Συνεχίζω με το extraodinary oil της l'oreal της σειράς elvive. Το συγκεκριμένο προϊόν το έχω κακολογήσει ξανά εδώ :P 

Συνεχίζω με ένα προιόν που είχα ακούσει πραγματικά φοβερά λόγια. Είναι η κρέμα ματιών κατά των πρηξίματων και των μαύρων κύκλων από την frezyderm. Λυπάμαι κυρίες και κύριοι αλλά σε μένα δυστυχώς δεν έκανε απολύτως τίποτα. Πρήξιματα και κύκλους εμφανίζω αρκετά συχνά λόγο άστατου ωραρίου στον ύπνο και την εφάρμοσα πραγματικά ευλαβικά καθημερινά πρωί και βράδυ αλλά δεν με βοήθησε καθόλου, Έκανα μια επένδυση πρόσφατα στην κρέμα ματιών από άλλη εταιρία που σε λίγες χρήσεις είδα αποτέλεσμα, θα σας μιλήσω για αυτή όμως σε επόμενο ποστ.


Θα κλείσω αυτό το τόσο γλυκανάλατο post ( :P ) με ένα τελευταίο πολυσυζητημένο προιόν! Η bb cream της garnier. Γενικά εμένα η μοίρα μου το έχει και δεν μου ταιριάζουν οι bb creams. H συγκεκριμένη επειδή και σχεδόν όλες οι bb έχει οινόπνευμα που δημιούργησε ξηρότητα σε κάποια σημεία αλλά και  ανεξήγητα λιπαρότητα σε άλλα ταυτόχρονα ( είναι περίεργο γιατί πήρα αυτή που είναι για μικτά λιπαρά δέρματα.) Γενικά δεν με άφησε καθόλου ικανοποιημένη διότι ένιωσα ότι προκάλεσε αλλαγή στο ph του δέρματος μου.


Θέλω να κλείσω αυτό το ποστ τονίζοντας ότι αυτή είναι καθαρά η προσωπική μου άποψη και αφορά καθαρά τον δικό μου τύπο επιδερμίδας! Δεν κρίνω κανέναν που του άρεσαν τα συγκεκριμένα προιόντα άλλωστε γιαυτό είμαστε εδώ για να ανταλλάζουμε απόψεις!
Ανυπομονώ λοιπόν να ακούσω την δική σου άποψη στα σχόλια, θα χαρώ πολύ να συζητήσουμε! 
xx






8 σχόλια:

  1. Κούκλα μου, δεν είσαι η μόνη! Το Eye Balm δεν έκανε τίποτα, όπως και το λαδάκι της L'oreal. Όσο για τη ΒΒ μου έκανε κι εμένα ξηρότητα ακόμα και στο Τ, που έχω πολλή λιπαρότητα. Τη μάσκα ήθελα να τη δοκιμάσω αλλά μάλλον θα την αποφύγω τώρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ακούω αυτό και δεν είμαι η μόνη!! Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  2. Ωραιο ποστ!!! Δεν εχω δοκιμασει κανενα απο τα συγκεκριμενα!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως δεν θέλω να επηρεαστείς! Αυτή είναι η γνώμη μου απλά! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. για το eye balm Και για τη μασκα διαφωνω..εμενα μου αρεσαν πολυ...το λαδακι δεν ειναι πολυ καλο, προτιμω αυτο με το χρυσο καπακι..για τη BB συμφωνω..και εμενα δε μου ταιριαξε..επισης τη θεωρω πολυ νερουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ το eye balm, συμπαθώ την bb και τη μάσκα. Επίσης αγαπώ το αντίστοιχο spray από elvive με το μοβ καπάκι. Το συγκεκριμένο δεν το έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δοκιμάσω σίγουρα το spray! Δεν στο προτείνω το λαδάκι με τίποτα! Για τα άλλα συμφωνούμε ότι διαφωνούμε! χαχα! Φιλιά!!

      Διαγραφή