Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Lipstick review #1 ~ swatches

Γεια σας,γεια σας! Είπα να ξεκινήσω την εβδομάδα μου με ένα reviw για 2 πολύ αγαπημένα μου lipstick!


Το πρώτο είναι ένα υπέροχο κόκκινο και συγκεκριμένα νούμερο 02 All you need is Red, (δυστυχώς στο swatch μου βγήκε αρκετά φούξια, έχει κάποιους ροζ υποτόνους αλλά κυριαρχεί το κόκκινο). Είναι από την αγαπημένη και πάρα πολύ οικονομική εταιρία Essence. Είναι ένα κραγιόν που γράφει τέλεια, έχει πραγματικά φοβερή απόδοση χρώματος. Το μοναδικό ίσως πρόβλημά του είναι η διάρκεια η οποία είναι στις 2-3 ώρες χωρίς καμία ανανέωση. Βέβαια με ένα καλό lip liner από κάτω διαρκεί σίγουρα από πάνω. 

Συνεχίζω με ένα ακόμα πολύ αγαπημένο lipstick. Είναι το R13 από την σειρά Revolution Perfect Lipstick της εταιρίας flormar. Είναι ένα φοβερό μωβ μπορντώ κραγιόν. Η απόδοση του είναι είναι φοβερή και είναι αρκετά ενυδατικό αλλά χωρίς να γυαλίζει και να δίνει την αίσθηση του lipgloss. Έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια σε εμένα τουλάχιστον μπορεί να διαρκέσει και 7 με 8 ώρες χωρίς να χαλάσει καθόλου το χρώμα, αλλά και όταν αρχίσει να ξεθωριάζει αυτό γίνεται ομοιόμορφα και δεν φαίνεται καθόλου άσχημα στα χείλια. 


Επειδή έχω ιδιαίτερα λευκή επιδερμίδα μου αρέσουν πολύ τα έντονα statement κραγιόν. Αυτά είναι 2 πολύ αγαπημένα αλλά θα έρθουν και άλλα. Έχεις εσύ να μου προτείνεις κάτι για να εμπλουτίσω την συλλογή μου;; 

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες αποχρώσεις! Συμφωνώ, σε μια ιδιαίτερα λευκή επιδερμίδα αυτά τα χρώματα ταιριάζουν απόλυτα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 4x8 sheet metal prices near me - Tinanium Art
    At a very ford edge titanium 2021 low price the 4x8 sheet metal prices are grade 23 titanium the best place to buy a high quality item citizen titanium dive watch to add some extra space to microtouch titanium trim your titanium price collection.

    ΑπάντησηΔιαγραφή